Internet

Internet

viaGIA je službou připojení k Internetu. Jedná se o pevné trvalé připojení (bez potřeby modemu či mobilního telefonu) využívající optických vláken. To znamená vysokou rychlost a kvalitu, neomezený a nezpoplatněný čas strávený na Internetu či jednoduchost instalace a provozu - to jsou klíčové vlastnosti tohoto připojení.

Služba viaGIA je nabízena ve třech variantách, lišících se přenosovými rychlostmi:

viaGIA Light

viaGIA Comfort

viaGIA Ultra

Rychl. stahování

50 Mbit/s

100 Mbit/s

300 Mbit/s

Rychl. odesílání

50 Mbit/s

100 Mbit/s

300 Mbit/s

Cena vč. DPH

399,-

699,-

999,-

Všechna připojení jsou plně symetrická - tyto rychlosti platí jak pro přenos dat z Internetu k uživateli (tzv. download), tak pro směr od uživatele do Internetu (tzv. upload).
U tarifu viaGIA Light je rychlost uploadu 50 Mbit/s, u Comfort je to 100 Mbit/s.
Nabídka viaGIA Ultra 300 platí v současnosti pouze pro vybrané lokality.
Platnost ceníků je od 1.2.2020.
Nové ceny se nevztahují na smlouvy uzavřené před datem 1.2.2020.
V případě zájmu o novou cennovou nabídku se obraďte na kontaktní centrum.

Klíčové vlastnosti viaGIA

  • rychlost připojení až 300 Mbit/s, symetrické tarify
  • velmi kvalitní připojení k mezinárodnímu i národnímu Internetu
  • minimální zpoždění - perfektní pro on-line hry
  • jednoduchá instalace a ovládání
  • možnost nezávazného vyzkoušení zdarma ihned po nastěhování
  • pozastavení služby na 3 měsíce v roce zdarma (po dobu pozastavení se služba nefakturuje)
    * nevztahuje se na služby ve výpovědi nebo zablokované kvůli pozdní úhradě vyúčtování
Maximální důraz je kladen na kvalitu a komfort. Služba je plně tzv. Plug&Play - po zapojení kabelu do počítače je možné hned aktivovat bezplatný demo režim a službu si na několik týdnů zcela nezávazně vyzkoušet. Další výhodou je paušální zpoplatnění služby bez jakýchkoliv příplatků za přenesená data. Není se proto již třeba obávat vysokých účtů za Internet.
Službu lze využívat nejen pro všechny běžné internetovské aplikace – prohlížení (surfování) Internetu, e-mail, e-banking, komunikaci s úřady, FTP, on-line hry apod., ale díky své rychlosti umožňuje i např. i přenos multimediálních aplikací v reálném čase (internetová rádia a televize) a rychlé stahování filmů, hudby či grafických a jiných dat. Uživatele interaktivních aplikací také jistě potěší vysoká rychlost odezvy daná technicky pokročilejším řešením než např. u ADSL nebo Internetu po kabelové TV.
Službu lze využívat na takřka jakémkoliv (i starším) počítači, vybaveném síťovou kartou a je možno používat prakticky všechny operační systémy (např. Windows, Linux, MacOS atd.). Počítač lze připojit přímo, bez nutnosti modemu či adaptéru.
Pro připojení jednoho počítače doporučujeme kvůli bezpečnosti softwarový firewall instalovaný na počítači, pro více počítačů je vhodné využít samostatného zařízení - domácí brány (routeru) s integrovaným firewallem. Router zároveň poslouží k propojení více počítačů v rámci bytu a to dle typu routeru i bezdrátově. Dále velmi doporučujeme mít nainstalovaný a pravidelně aktualizovaný antivirový program.
Počítač musí být vybaven síťovým (LAN) rozhraním 10/100/1000BaseT (konektor RJ 45). Ethernetové rozhraní je v současné době již většinou integrováno na základní desce počítače. Na počítači je třeba mít zapnuté DHCP (automatické přidělování IP adresy) a automatickou konfiguraci rychlosti LAN rozhraní (tzv. autodetect). V systému Windows jsou obě tyto vlastnosti standardním nastavením.

Změna poskytovatele služby přístupu k internetu

Od 1.1.2022 má zákazník možnost přenést službu přístupu k internetu k jinému poskytovateli.
O změnu poskytovatele může zákazník žádat u nového poskytovatele.

Bude k tomu potřebovat:

  • OKU (Ověřovací kód účastníka) - Najdete jej jako součást své smlouvy, kterou máte u stávajícího operátora. Nebo vám ho sdělí přímo operátor.
  • Informaci o stávajícím poskytovateli služby přístupu k internetu

Jak získám OKU ke službě viaGIA?

  • Zákazníci se smlouvou uzavřenou po datu 1.1.2022 najdou OKU jako součást smlouvy.
  • Jako náš stávající zákazník ho najdete ve Vyúčtování služeb a je shodný s číslem smlouvy.
  • Nebo nás kontaktujte na Zákaznickém centru viaHome.

Kontaktní adresa: Zákaznické centrum viaHome T-Mobile Czech Republic a.s. Tomíčkova 2144/1 148 00 Praha 4
Telefon: 236 099 333 (Po-Pá/ 8:30-17:00)
E-mail: zakaznicke.centrum@t-mobile.cz